kLiK-kLiK with JJ

Follower

Friday 6 July 2012

JoyaHH coMinGggg......

wahhhh dah lama aku x m'abdikan diri kat belog nih....

check punya check memang dah jadi pekasam aku punya belog.... nih semua sebab bz sgt gan assgment, kelas n keja part time... tapi x pa laa.. nak wat cam naaa kan...  ari 2 aku ada p festival kat PWTC meriahh oo... best tgk anime2 yang ada kat situ... sebab aku nih jenih yang pemalu..hehe. so x byk laa gambar aku yg d'snap oleh cik madiah... 



anime nih comey besa2 ja... ada lagi yg comey... member aku si madiah banyak laa gambaq dia gan anime... anak menakan dia pon sakan gak amek gambaq....  ari 2 mmg sakan laa aku, madiah n anak nakan dia ronda2 kat kl n shah alam... 

last skali kami 3 org p tgk wayang cita madagascar 3 kat space u8.... mmg besttt nak mampuih... myesai kalau hampa semua x tgk lgii....  tapi yg x bestnya kat space u8 x dak 3d... yang ada just 2d.... x pala laa.. layan ja kannn....








No comments:

Post a Comment