kLiK-kLiK with JJ

Follower

Tuesday 8 March 2011

apa LU kisah klu WA G.E.M.O.K!!!!!!!!!!

Dengan penuh sopan aku nak maki hamun Sowg Pekerja kedai mamak yg keja kat kedai nasi kandaq SHAZZZzz TTDi JAya.SHAH alam... 

citanyerrr gini... wA p laa nak lepak gan mbe2 wa kat kedai nasi kandaq shazz 2 sebelum p Kg Baru Subang nak settle pasai projek akhir....member2 WA 2 ada 2 own india n sowg cina...

pas WA labuhkan bontot WA kat kerusi... ada laa pekerja pompuan kedai 2 mai amek order...dah settle amek order..pompuan 2 blah laa p antaq order tadi....

kat cnie laa b'mulanya kisah pekerja kedai mamak yg xdak adab n etika...mamak 2 lalu laa kat sebelah WA...masa 2 kat depan WA ada mbe laki WA... pastu mamak 2 benti kat meja WA n sembang gan mbe WA tadi(sembang lam bhasa tamil depa laa...) potPET2 punya pasai..tiba2 laki 2 tgk WA n suh WA kurang makan laa. apa jadahnya woi... siap gan gaya g... LAHANAT PUNYA MAMAK JAHANAM LANCAU...!!! lantak Wa r nak gemuk ka kuruih kaa... gua makan kat kedai tokey lu Wa pakai dwet lu kaa....pas tu mbe laki gua nie tgk muka Wa dah len dia pon speak TAMIL gan mamak 2 r... Wa dah xtahan g dah...bengang punya pasai Wa pon tanya kat mbe Wa "apa yg hang cakap gan dia nie??"" pastu mbE Wa balas soklan Wa gan sopan dia cakap "aku cakap kat mamak nie suh jgn PERLI ko,sbb ko kawan aku".....huh!!! menyirap darah WA kat mamak 2...
mamak 2 belah gan muka mcm lancau g... SIALAN btoi laa..

paz mamak 2 blah membe laki gua nie cakap " apa laaa...muka mcm  !@*&^%%*@!*, bleh plak cakap mcm 2 kat ko"....


nasib laa Wa da member mcm mr.Jeff.... thx A LOT r jeff coz bela Wa tadi...hehehe... lega sikit aty wa... sekian laa blog yang agak "SOPAN" tuk kali nie mnx maaf segala keCARUTAN dr muLut Joyah yg agak Pedas tuk mencarut....daaaaaaaaa

1 comment: